Nos cursos de primeiro, nas áreas de
lingua e lingua castelá, fixemos as seguintes actividades:
ADIVIÑAS: Unha das sesións na clase de
lingua estivo dedicada a memorizar distintas adiviñas de animais e a recitalas
ao resto da clase, xogando a un pequeno xogo de adiviñar o animal en equipos.
DESCRICIÓNS: Despois de traballar o
adxectivo en clase, buscamos información sobre diferentes animais e as súas
características. En equipo fixemos unha posta en común dos datos recolleitos.
Como traballo individual, cada alumno preparou unha descrición do animal
elixido que posteriormente explicou nunha exposición oral, ao resto dos seus compañeiros.
Na área de Science:
Nesta materia realizamos diversos xogos co fin
de consolidar o vocabulario, facilitar a participación dos nenos e motivar a
expresión oral en inglés.
Hangman: o xogo consiste en darlles aos mozos o número de letras do
nome do animal escondido e eles, preguntando polas letras da palabra, tiñan queadiviñala.
grupos deben ir adiviñando de que animal se trata.
Hangman: o xogo consiste en darlles aos mozos o número de letras do
nome do animal escondido e eles, preguntando polas letras da palabra, tiñan queadiviñala.
grupos deben ir adiviñando de que animal se trata.
Xogos de preguntas: En equipos, un dos
mozos sae cunha carta que esconde un animal. O resto dos grupos pregunta se se
trata dun animal vertebrado, carnívoro, doméstico... e os
grupos deben ir adiviñando de que animal
se trata.
No hay comentarios:
Publicar un comentario